Lily Laum
Typography

izvedene su tri poklon izvedbe građanima Dubrovnika pod nazivom ”Glumci Gradu” u režiji Srđane Šimunović. Na terasi glumci su poklonili izvedbu građanima Dubrovnika. ‘Glumci Gradu’ naziv je izvedbe, a nastala je u režiji Srđane Šimunović. Predstava je izvedena na taraci Kazališta Marina Držića i Gradske kavane. A što drugo nego dolaskom na Stradun uživati, jer teatar je ponovno otvoren! Riječ je o hommageu velikom Ivu Vojnoviću. Prvi je ovo kazališni događaj u Dubrovniku nakon stanke zbog korone, a uz prisustvo publike.

glumci gradu 900

U predstavi su igrali: Izmira Brautović, Nika Lasić, Perica Martinović, Mirej Stanić, Bojan Beribaka i Srđana Šimunović.

Ova predstava je ostvarena na tragu iniciranog projekta umjetnici gradu koji je proteklih mjeseci bio ostvaren od strane mnogobrojnih ustanova, udruženja i pojedinaca koji djeluju u Dubrovniku.
Kazalište Marina Držića se zahvalno u pomoći na realizaciji projekta od strane ustanove u kulturi Grada Dubrovnika – Dubrovački Muzeji te ravnateljici Julijani Antić Brautović.

Mene je ova predstava podsjetila na kazališnu predstavu Suton. Predstava koja svakoga duboko dirne i potakne u donošenju mnogih životnih odluka. Nismo uvijek gospodari svoga života, jer okolnosti u kojima odrastamo bitno utiču na kvalitetu istoga. S tom razlikom da tradicija i ljudi koji su protkani njome ne odstupaju ni milimetra od nje, ma kako teško bilo.

Predstava je bezvremenska i sad kad se slušala na otvorenoj uličnoj terasi uz slike ulica i dopiranje zvukova sugrađana koji svojim poslovima hode je bio poseban ugođaj. Biti u društvu plemstva, slušati kako učtivo razgovaraju, kako spretno i diplomatski skrivaju svoje jade, može samo te zanijeti da si dio priče plemstva u specifičnom okruženju u Gradu Dubrovniku, poznatom po svojoj diplomaciji, uspješnosti i liderstvu.

glumci gradu

Uvijek nam se nameću pitanja na koja tražimo odgovore.
Što znači biti plemstvo a što znači biti plemenit?
Kako i do kada poštivati tradiciju u obitelji?
Imaju li ljudi budućnost i perspektivu ako se pokoravaju gruboj tradiciji?
Ta i mnoga druga pitanja koja nam se nameću su izuzetno dobro nijansirana kroz ovu dramu.
Vojnović je korak ispred mnogih pisaca u zapažanju finih nijansi koje nam kristalno jasno ocrtavaju međuljudske odnose i zato njegove predstave je posebno lijepo vidjeti i doživjeti u ambijentu ulice gdje su gledatelji bili kulise.

Posebna radost je bila vidjeti najmlađe kako zauzimaju svoja mjesta i s velikom pažnjom gledaju i slušaju glumce. Nisu im bili važni bicikli ni role koje su odložili iza sebe na putu, upijali su pokrete i riječi i kao da su se stopili s Za

Posavinu.org piše Lily Laum